ΚΟΛΧΙΚΟ TV

Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

83 A ., Η ΑΔΙΚΗΜΕΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΟΑΣΘ. 83 Κ ?

Η γραμμή 83Α , ΑΝΑΛΗΨΗ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ  ( ΜΕΣΩ ΛΑΓΚΑΔΑ ) Θεωρώ οτι είναι μια απο τις αδικημένες γραμμές του ΟΑΣΘ γιατί εξυπηρετεί το Κολχικό , Δρακόντιο , Ανάληψη μόνο με 2 δρομολόγια το πρωί. ( ένα στις 5.10 και ένα στις 5.30 ) ενώ θα μπορούσε κάλλιστα να χρησιμοποιείται τουλάχιστον σε 6 δρομολόγια και αυτά αλέ ρε τουρ όχι μόνο απο τα χωριά προς τη πόλη αλλά και απο τη πόλη προς τα χωριά. Συγκεκριμένα θα μπορούσε να ειναι το πρωινό ως έχει , να τοποθετηθούν αλλα δυο δρομολογια στη διάρκεια της ημέρας σε καποια κενη ωρα του 91 Α , και στο τέλος επειδη το 91 Α τελιωνει στις 9.05 ( με τις κότες δηλαδή ) θα μπορούσε το προτελευταίο και τελευταίο δρομολόγιο να που πάει στο Λαγκαδά να τερματίζει στην Ανάληψη γιατι υπάρχει αρκετός κόσμος που αφήνει τα ΙΧ του στο Λαγκαδα για να εξυπηρετηθεί. Πολλές επιχειρήσεις απο τη Θεσσαλονίκη κλείνουν στις 21.00 πως θα προλάβει καποιος να ειναι στο Λαγκαδα να προλάβει το τελευταίο αστικό ?

83Κ ΚΟΛΧΙΚΟ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ( ΜΕΣΩ ΛΑΓΚΑΔΑ ) ( Nα γράφει έτσι η πινακίδα ) 
Το Κολχικό κύριοι του ΟΑΣΘ ειναι μια κωμόπολη 2100 κατοίκων . το δεύτερο μεγαλύτερο χωριό του Δήμου Λαγκαδά μετά τα Λαγυνά . Τα Λαγυνά λόγω που είναι δίπλα στους οδικούς κόμβους έχουν ταχεία εξυπηρέτηση των Αστικών απο τις κάτωθι γραμμές. 83 , 83 Ν , 83 Β , 83 Μ , Τ , 91Η  , 86 και ολα τα γραμματα της Αλφαβήτας ... όμως το Κολχικό εξυπηρετείται με μια μόνο την 91 Α. Και αυτό δημιουργεί μια δυσαρμωνία ως προς την εξυπηρέτηση του κόσμου. Προταση μας είναι να δημιιουργηθεί μια νέα γραμμή η 
 83Κ ΚΟΛΧΙΚΟ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕΣΩ ΛΑΓΚΑΔΑ , Ή ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΚΟΛΧΙΚΟ 
( ΜΕΣΩ ΛΑΓΚΑΔΑ ) και να τερματίζει εκεί η γραμμη. Αυτό θα έχει σαν συνέπεια πχ. τα ΚΤΕΛ
 ( Σοχού - Ασπροβάλτας )  αντι να κάνουν επιπλέον 8 + 8 χλμ για το Λαγκαδά να τερματίζουν όλα στο Κολχικό , ( Σταθμός Μετεπιβιβασης ) και η γραμμή 91 Α να εξυπηρετεί σε μια διαδρομή ΔΡΑΚΟΝΤΙΟ , ΑΝΑΛΗΨΗ , ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ , ΠΡΟΦΗΤΗ , ΣΧΟΛΑΡΙ & ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ ) , στο φινάλε φινάλε , αν δεν συμπεριλαμβάνονται αυτά τα χωριά και είναι μονο το ΔΡΑΚΟΝΤΙΟ και η ΑΝΑΛΗΨΗ το 91 Α μπορεί να είναι και με mini bus όπως είναι στην Άνω Πόλη. 
 Επίσης η διαδρομή που κάνουν τα αστικά για να μεταφερθούν στον τερματικό σταθμό του γηπεδου Λαγκαδα προκαλεί πολυ παραπάνω κυκλοφορια στα αστικά απο οτι αν πηγαίνανε και τερματίζανε στο Κολχικό. Κι αυτό γιατί στο Τ.Σ. Λαγκαδα τα αστικά πηγαίνουν άδεια ενώ στο Κολχικό θα έχουν επιβάτες.

Δυο προτάσεις σας επισυναπτουμε και ευελπιστούμε στην άμεση ανταπόκριση σας. Εαν αγκαλίασετε περισσότερο το Κολχικό , το Κολχικό θα αγκαλιάσει τον ΟΑΣΘ ακόμα περισσότερο.   
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου